სარეკლამო კომპანია "ბრეივი"

ლოგოს დამზადება

კომპანია “ბრეივი” გთავაზობთ ნებისმიერი სირთულის ლოგოს დამზადებას

დაგვიკავშირდი: 551 18 06 13

logos-damzadeba-sheqmna

ლოგოს დამზადება ბრენდის შექმნის პირველი ნაბიჯია! თუ თქვენ არ გაქვთ ლოგო, ესეიგი არ გაქვთ ბრენდი. თუ თქვენი ბრენდი არც ისე დასამახსოვრებელია, მაშინ თქვენ გჭირდებათ ლოგოს განახლება!

დაგვიკავშირდით და ჩვენ უმოკლეს დროში, საუკეთესო პირობებით დაგუმზადებთ სასურველ ლოგოს!  +995593 26 26 12

რატომ არის მნიშვნელოვანი კარგი ლოგოს დამზადება თქვენი ბიზნესისთვის?

მოდით, ერთ რამეზე შევჯერდეთ: გაითვალისწინეთ, რომ თქვენი ლოგო და ვებსაიტი არ არის თქვენი საკუთარი ბრენდი. თქვენი ბრენდი არის გამოცდილების, აღქმისა და რეპუტაციის კულმინაცია. ბრენდინგი არის თქვენი ბრენდის (სტრატეგიის) ასაშენებლად განხორციელებული ქმედებები. ხოლო ბრენდის პიროვნულობა არის თქვენი ბრენდის გამოსახულება (ლოგო, ტიპოგრაფია, ფერები და ა. შ.) 

ლოგოს დამზადება მნიშვნელოვანი და საჭიროა თქვენი ბიზნესისთვის, რადგან ის მეტყველებს თქვენი ბიზნესის საკუთრებაზე, ხარისხსა და ღურებულებებზე. ეს კარგად არის ასახული თქვენს პროდუქტზე, სავიზიტო ბარათზე, ვებ საიტზე, სოციალურ მედიასა და, რაც მთავარია, თქვენი კლიენტების გონებაში. 

თქვენი ლოგო, სავარაუდოდ კარგ ურთიერთობას დაამყარებს თქვენს მომხმარებლებთან და ეს არის ერთ-ერთი შესაძლებლობა, რომელიც აუცილებლად უნდა გამოიყენოთ, რათა დატოვოთ პირველი შთაბეჭდილება, შესთავაზოთ თქვენს მომხმარებლებს ხარისხიანი სერვისი და ვიზუალურად დაასაბუთოთ თქვენი მიზანი. 

ლოგოს დამზადება – სხვადასხვა სახეობა

ზოგადად, ტერმინი “ლოგო” ეხება ყველა იმ ნიშანს, რომელიც წარადგენს თქვენს ბრენდს. არსებობს ხუთი სხვადასხვა სახის ლოგო. ვორდმარკი არღვევს ასეთ ცალკეულ სიტყვას ან სიტყვებს, როგორიცაა, მაგალითად, FedEx, Coca-Cola. ხოლო, ლეთერმარკი მოიცავს მხოლოდ ერთ ასოს ან აბრევიატურას: იფიქრეთ ორ C-ზე (Chanel) ან ერთ А-ზე (Adobe). არსებობს ლოგომარკი, რომელიც მოიცავს მხოლოდ ერთ სიმბოლოს: იფიქრეთ Nike Swoosh ან Apple Mac-ის პროდუქტების შესახებ. 

შემდეგ კი ჩნდება ემბლემა: დიზაინერებისთვის მნიშვნელოვანია ვორდმარკის, ლეთერმარკის და ლოგომარკის ერთად შერწყმა: ამის კარგი მაგალითი არის Harley-Davidson Motorcycles ან  NHL ლოგო. საბოლოო სახეობა არის კომბინირებული ნიშანი, რომელიც მოიცავს სიმბოლოს+ვორდმარკს ან ასოს+ვორდმარკს. 

ვინაიდან “Design Powers” მცირე ბიზნესია და არ გააჩნია ბრენდის აღიარება, ჩვენ დავამზადეთ ჩვენი ბიზნეს ლოგო კომბინაციის ნიშნად. ეს საშუალებას აძლევს გრავიურას გამოყენებას სოციალურ მედიასა და ფავიკონებში, ასევე როგორც ვორდმარკის გლობალურად გამოყენებას. 

როგორ ხდება კარგი ლოგოს დამზადება?

კარგი ლოგო არის ის, რომელიც შეესაბამება თქვენს ინდუსტრიასა და სერვისს. თუ თქვენი ბიზნესი საკმარისად პროფესიონალური გგონიათ, აუცილებელია გაითვალისწინოთ, რომ სილაღე და უბრალოება ყოველთვის უფრო მიმზიდველია მომხმარებლის ყურადღების მოზიდვის მიზნად. ჩვენ ხშირად ვქმნით ვორდმარკებსა ან ტიპოგრაფიულ ლოგოს კლიენტების b/c-სთვის, რომელიც მათ ნამდვილად სჭირდებათ. 

ის დამზადებულია იმისთვის, რომ ყველასგან განსხვავებული იყოთ და ხელს უწყობს ბრენდის ერთგულებას და სანდოობას. Როგორ? ამაში დიდი მნიშვნელობა არის ჩადებული. რატომ? იმიტომ, რომ თქვენი ბიზნესის რწმენის სისტემა, ძირითადი ღირებულებები, მიზანი, მისია და ხედვა არის ის, რის გარშემოც არის აგებული თქვენი ბრენდი. ლოგოსგან განსხვავებით, ეს, სწერედ ის არის, რაც ხალხს ახსოვს და რასაც მეგობრებს უზიარებენ.

სინამდვილეში კი, არავის არ აინტერესებს თქვენი ლოგო (გარდა გრაფიკული დიზაინერების). ის, რაც ხალხს ნამდვილად აინტერესებს, არის თქვენი სერვისი. კარგად დამზადებული ლოგო არამხოლოდ გარეგნულად გამოიყურება პროფესიონალურად, არამედ რაღაც უფრო სიღრმისეულზეც მიგვითითებს.

რატო სჭირდება თქვენს ბიზნესს ლოგოს დამზადება?

კარგად დამზადებული ლოგო აყალიბებს ნდობას თქვენი პროფესიონალიზმის დადასტურებისა და ხალხის მობილიზების დახმარებით. 

ეს თქვენს კლიენტებს აწვდის ინფორმაციას იმაზე, თუ რას აკეთებთ თქვენ და რა სარგებელი მოაქვს თქვენს ბიზნესს. ეს კი აცნობებს გამოუცდელ ადამიანებს, რომ თქვენი ბიზნესი არის საკმაოდ წარმატებული და კარგი. 

თუ თქვენი ლოგო არაპროფესიონალურად გამოიყურება, ადამიანები, ბუნებრივია, დასვამენ კითხვებს, იმის შესახებ, თუ რამდენად წარმატებული არის თქვენი პროდუქტი და მიწოდების სერვისი. ოდესმე აგირჩევიათ ისეთი კომპანია, რომელიც სხვა კომპანიებისგან განსხვავებით, უფრო კანონიერად გამოიყურება. უარყოფით შემთხვევაში, ხალხი მიიღებს სწრაფ გადაწყვეტილებას და იძულებულები გახდება მიატოვოს თქვენი საიტი. 

შექმენით ძლიერი და გამორჩეული ლოგო, რათა დარწმუნდეთ იმაში, რომ თქვენი ბრენდი მომხმარებლებისთვის იქნება მარტივი დასამახსოვრებელი. ლოგოს აქვს ღრმა სიმბოლური ასოციაცია, რომელიც დაკავშირებულია ადამიანების მოგონებებთან და ემოციებთან. 

მაგალითად, მოდით უფრო კარგად შევხედოთ Nike-ს. კავშირი, რომელიც ჩვენ გვაქვს ამ სიმბოლოსთან, დაკავშირებულია მომხმარებლების აზრთან, იმისთვის, რომ სამყარო უკეთეს ადგილად აქციონ. ამ აზრმა განსაზღვრა მათი ბრენდი და ლოგო, რომელიც ადასტურებს იმას, რომ მათი ბიზნესი ძლიერია. დროთა განმავლობაში და მრავალი ბრენდის მარკეტინგის დახმარებით, თქვენმა ლოგომ იგივე ამოცანა უნდა შეასრულოს თქვენი ბიზნესისთვის. 

გააკეთეთ ინვესტიცია თქვენი ლოგოს დამზადებაში. ეს არის ყველაზე მნიშვნელოვანი რამ, თქვენი სანდოობის გაზრდისა და მომხმარებლების მოსაზიდად. 

როგორ უწყობთ ხელს ბრენდს კარგი ლოგოს დამზადება?

თქვენი ლოგო უნდა იყოს მკაფიო და მარტივი, რათა სწრაფად დაუკავშირდეთ თქვენს მნახველებს. მნიშვნელოვანია გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი ლოგო უნდა იყოს ეფექტური და გასაგები, რათა მრავალ მედია პლატფორმაზე განვითარდეს. 

მსხვილი კომპანიებისგან განსხვავებით, ბრენდების უმეტესობა წლების განმავლობაში არ არის აღიარებული, რაც ასოცირდება თქვენს ბიზნესთან ან უზარმაზარ მარკეტინგულ ბიუჯეტთან, რათა მომხმარებლებს გაუწიოთ დახმარება უკეთესად გაიგონ, თუ როგორ მუშაობს თქვენი ბიზნესი. ასე რომ, თქვენმა ლოგომ მკაფიოდ უნდა გამოხატოს ვინ ხართ და რას წარმოადგენს თქვენი ბიზნესი. 

ძალიან ბევრი რამ არის გასათვალისწინებელი, როდესაც თქვენი ბრენდი ერთ ნიშნულამდე მიდის. თუმცა მცირე ბიზნესის ლოგოს დამზადებას სჭირდება მხოლოდ სამი რამ: ტიპოგრაფია, მარტივად აღთქმადი ფერები და ძლიერი ვიზუალური მხარე.

აირჩიეთ ტიპოგრაფია, რომელიც უკეთესად აღწერს თქვენს ღირებულებებს

შრიფტების შერჩევა და მათი განლაგება ისეთივე მნიშვნელოვანია, როგორც ფერის, გამოსახულების ან გრაფიკის გამოყენება ლოგოსა და ბრენდის დასამზადებლად. რატო? იმიტომ, რომ ადამიანები სიტყვის გარეგნობას დიდ ყურადღებას აქცევენ. 

ხარისხიანი და კარგად დამზადებული ბრენდინგი იწვევს ძლიერ გრძნობებსა და ემოციებს. გინდათ თქვენი ტიპოგრაფია იყოს საინტერესო და გამოხატავდეს ნდობას და ერთგულებას? 

ტიპოგრაფია გამოიყენება ხმის ტონისა და კომუნიკაციის დასამყარებლად და გასაუმჯობესებლად. შეარჩიეთ ტიპოგრაფია ისე, რომ სწორად ასახავდეს რას წარმოადგენს თქვენი კომპანია – იქნება ეს ელეგანტური, ტრადიციული, თანამედროვე.

ავეჯის მსგავსად, ტიპოგრაფია უნდა იყოს ესთეტიურად სასიამოვნო საყურებელი და ამავდროულად ფუნქციონალური. თქვენი ტიპოგრაფიის არჩევანი მნიშვნელოვანია, რადგან ის გავლენას ახდენს მომხმარებლის გამოცდილებაზე.

დარწმუნდით, რომ თქვენი კომპანიის სახელი მომხმარებლებისთვის ნათელი და თვალსაჩინო იქნება. იფიქრეთ იმაზე, თუ როგორ იქნება გამოყენებული თქვენი ლოგო: თქვენი ლოგო შეიძლება გამოჩნდეს ეკრანებზე, სავიზიტო ბარათებზე, ბლანკებსა და შეფუთვაზე. ის ადვილად უნდა იკითხებოდეს, როგორც შორიდან, ისე ახლოდან. და თუ თქვენს ლოგოს აქვს გრაფიკული ელემენტი, დარწმუნდით, რომ თქვენი ტიპოგრაფია დაბალანსებულია გრავიურასთან.

საკუთარ თავს დაუსვით კითხვა: “აღწევს თუ არა ჩემი ტიპოგრაფია წარმოდგენის, კომუნიკაციისა და ვიზუალური მიმზიდველობის დონეს?” თუ თქვენი პასუხი უარყოფითია, შეიძლება დადგეს ბრენდის გადაკეთების საჭიროება.

სწორად შეარჩიეთ ფერები 

თქვენი ლოგოს ფერი განსაზღვრავს, თუ როგორ აღიქმება ის და რამხელა გავლენას ახდენს გადაწყვეტილებების შესყიდვაზე. ფერი ზოგჯერ არის დიდი მნიშვნელობის და ემოციების მატარებელი მანიშნებელი. და იმ შემთხვევაში, თუ თქვენ  მუდმივად ხართ ჩართული მარკეტინგში, ფერი 80 %-ით მეტად აუმჯობესებს ბრენდის აღიარებას.

სწორი ფერების შერჩევა დამოკიდებულია თქვენს ინდუსტრიაზე და სამიზნე ბაზარზე. თქვენ ალბათ შეგინიშნავთ, რომ გარკვეული ინდუსტრიები კონკრეტულ ფერებს არჩევენ. მაგალითად, ფინანსური ინსტიტუტები მიდრეკილნი არიან ლურჯი ფრის გამოყენებაზე, რადგან ლურჯი ფერი მეტყველებს მათ უსაფრთხოებასა და სანდოობაზე. ბრენდები ლურჯს იყენებენ თავიანთი პროდუქტებისა და სერვისებისადმი ნდობის გასაძლიერებლად.

შეარჩიეთ ფერი(ები) იმის მიხედვით, თუ რა გრძნობები და ემოციები გსურთ განიცადონ თქვენმა მომხმარებლებმა. გაითვალისწინეთ ადამიანის ფსიქოლოგია, კულტურა, ტენდენციები და კონტექსტი. 

თქვენი ბრენდის ფერი უნდა მეტყველებდეს თქვენი ბიზნესის ისტორიის შესახებ. ის უნდა გამოხატავდეს თქვენს ღირებულებებს და იყოს იმდენად კარგი და თვალსაჩინო, რომ სხვა საიტისკენ გახედვა აღარ მოუნდეთ თქვენს მომხმარებლებს. 

ყველაზე ძლიერი ბრენდები გამოიყენებენ მსუბუქი ფერების პალიტრას, რომელიც შედგება სამი ძირითადი ფერისგან. ისინი იყენებენ სანდო ფერებს, ვიდრე ე. წ. გრადიენტებს, რომლებიც შედარებით ცვალებადი ხასიათით გამოირჩევა. აუცილებლად გაითვალისწინეთ ის, რომ ფერები სხვადასხვანაირად აღიქმება ეკრანსა და ბეჭდურ ფორმატში. დარწმუნებული იყავით იმაში, რომ შეგიძლიათ ფერების ზუსტად შერჩევა (Pantone, CMYK, RGB, HEX). 

გამოიყენეთ მარტივი ელემენტები

მიუხედავად იმისა, რომ საუკეთესო ბრენდების 72 % შედგება სიტყვებისგან და აკრონიმებისგან, რომლებიც ქმნიან წარმოსახვით სურათებს ტიპოგრაფიის დახმარებით, მსგავსი შეიძლება გაკეთდეს გრაფიკული ელემენტების, სიმბოლოებისა და გრავიურას გამოყენებით. 

ვიზუალური ელემენტი მატებს ინტერესს და თქვენს ლოგოს უფრო თვალსაჩინოს და ადვილად დასამახსოვრებელს ხდის. ისეთი ვიზუალური ელემენტი უნდა გამოიყენოთ, რომ მომხმარებლის ყურადღება უფრო მარტივად მიიქციოთ, რათა მათ შეძლონ ჩამოაყალიბონ საკუთარი აზრი. 

ზოგიერთი დიზაინერი ამას ქმნის ტექსტის შეცვლითა და ილუსტრირებული გამოსახულებების დამატებით. დარწმუნდით, რომ ყველა ნამუშევარი ორიგინალურია, რათა, დროთა განმავლობაში თქვენი ვიზუალური ასოციაცია განვითარდეს. 

ლოგოს დამზადება არის თქვენი ბრენდის პიროვნულობის ვიზუალური საფუძველი

თქვენი საიტის წარმატება დამოკიდებულია იმაზე, თუ რამდენად თვალსაჩინო დიზაინს გამოიყენებთ. კარგი დიზაინის გამოყენება საჭიროა, მით უმეტეს, თუ გინდათ, რომ თქვენი საიტი თქვენთვის მომგებიანი და პოპულარული გახდეს. თქვენი მცირე ბიზნესის განვითარება დამოკიდებულია იმაზე, თუ რამხელა ინვესტიციას გაუკეთებთ ბრენდინგს. 

იმ შემთხვევაში, თუ მეტი ინფორმაციის მიღება გინდათ ან რაიმე სახის კითხვა გაქვთ ბრენდინგისა და ლოგოს დამზადების შესახებ, აუცილებლად დატოვეთ კომენტარი. ხოლო იმ შემთხვევაში, თუ თქვენ გჭირდებათ პროფესიონალური ლოგოს დამზადება თქვენი მცირე ბიზნესისთვის, შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ სხვადასხვა ლოგოს დასათვალიერებლად. 

იქნებ ჩვენი სხვა სერვისებიც გაინტერესებთ?

  • საიტების დამზადება
  • SEO ოპტიმიზაცია
  • სოციალური მედიის მართვა
  • მარკეტინგი
  • ბრენდინგი
  • კოპირაითინგი
  • გრაფიკული დიზაინი
  • Google Ads – რეკლამა გუგლში