brave.ge

Content-Marketing (1)

კონტენტ მარკეტინგის მეთოდები დამწყებთათვის

ტრადიციული მარკეტინგის ტექნიკა ეტაპობრივად ვითარდება. ტექნოლოგიების გაზრდილი მოთხოვნის პირობებში, ტრადიციული მარკეტინგი ნაკლებად ეფექტურია, ვიდრე ეს იყო ათი წლის წინ. მიმდინარე ტენდენციებთან ადაპტაციისთვის, ბევრი გადადის კონტენტ მარკეტინგის გამოყენებაზე, რათა შეძლოს გაყიდოს პროდუქტი თუ მომსახურება.

ახლა ვინმემ შეიძლება იკითხოს – „რატომ არის კარგი კონტენტ მარკეტინგი?“ ან „რა შემიძლია მივიღო კონტენტ მარკეტინგისგან?“. პასუხი მდგომარეობს იმაში, თუ როგორ ფუნქციონირებს ბაზრები დღევანდელ მსოფლიოში. მეთოდმა ნამდვილად დაამტკიცა თავისი ღირსება, წარმატების მაღალი მაჩვენებლით. ეს არის ბრენდის ცნობადობის ზრდის ეფექტური გზა, რომელიც მიმართულია ყველა ასაკობრივი ჯგუფის აუდიტორიაზე.

მაგრამ ეს მაინც ღიად ტოვებს ერთ კონკრეტულ კითხვას – „რატომ არის კონტენტ მარკეტინგი მნიშვნელოვანი?“. კონტენტ მარკეტინგი არის ერთ-ერთი ასეთი უნიკალური მეთოდი, სადაც ყველა კითხვას, რომელიც შეიძლება ჰქონდეს თქვენს აუდიტორიას, ეძლევა პასუხი ინოვაციური მეთოდით. მეთოდი ეხმარება ბრენდებს და/ან კომპანიებს განავითარონ ნდობა და გამოიმუშავონ უზარმაზარი პოტენციალი. დღევანდელ ბაზარზე მომხმარებლებს სურთ მიიღონ საუკეთესო, საკუთარი თავისთვის. ისინი ელიან მაღალი ხარისხის პროდუქტებსა და მომსახურებას და ასევე მათთვის მნიშვნელოვანია თანმიმდევრულობა. სწორედ ამიტომ, კონტენტ მარკეტინგს შეუძლია ხელი შეუწყოს მომხმარებელთა დიდი ბაზის შენარჩუნებას.

მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომელიც უნდა გვახსოვდეს, კონტენტ მარკეტინგის გასაუმჯობესებლად, არის თანმიმდევრულობა. ის განსაზღვრავს წარმატების დონეს, რომელიც გექნებათ ამ მარკეტინგული ტექნიკის გამოყენებისას. კონტენტი, რომელიც გამოიყენება თანმიმდევრულად, არ უნდა იყოს ის, რომელიც ხშირად მეორდება ან რეგულარულად გამოიყენება. ის უნდა შემოწმდეს პლაგიატის ხელსაწყოთი და უნდა იყოს მკაფიოდ იდენტიფიცირებადი სხვადასხვა არხებში, რომლებიც გამოიყენება. ის აძლიერებს რეპუტაციას და ხელს უწყობს ბიზნესის სამომავალო ზრდას.

მიუხედავად იმისა, რომ ზემოთ მოცემულმა შეიძლება მოგვაწოდოს მიმოხილვა იმის შესახებ, თუ როგორ შეიძლება იყოს კონტენტ მარკეტინგი მომგებიანი, აქ მოცემულია რამდენიმე სპეციფიკა, თუ რატომ შეიძლება განიხილოთ ეს მეთოდი:

აუდიტორიის შეკავება

კონტენტ მარკეტინგი
თქვენს აუდიტორიას ფრთხილად უნდა მოეპყროთ, რადგან სწორედ ისინი უზრუნველყოფენ ბაზას თქვენი ბრენდისა და შინაარსისთვის. სოციალური მედიის და ისეთი ტექნიკის გამოყენებამ, როგორიცაა დაგზავნის სიები, შეიძლება დიდი გავლენა მოახდინოს მომხმარებლების შენარჩუნებაში. თქვენი მომხმარებლების მუდმივი ჩართვა თქვენი კონტენტით ასევე დაეხმარება მათ დაიმახსოვრონ თქვენი პროდუქტი და იყვნენ აქტიურნი სამომავლოდ. გარდა ამისა, თქვენ ასევე შეგიძლიათ ეძებოთ შინაარსის გავრცელების სხვადასხვა მარკეტინგული საშუალებები, რომელთა ეტაპები ჩამოთვლილია ქვემოთ.

ბრენდის ცნობადობის ზრდა

ბრენდის ცნობადობა ზრდის თქვენი ბრენდის ძიების სიჩქარეს სოციალურ ქსელებში. მარკეტინგული შინაარსის ისე გავრცელება, რომლითაც შეგიძლიათ მიაწოდოთ ინფორმაცია პოტენციურ მომხმარებლებს თქვენი ბრენდის შესახებ, დიდ სარგებელს მოგცემთ გრძელვადიან პერსპექტივაში. ბრენდის აღიარება გადამწყვეტია, რადგან ის დიდ გავლენას ახდენს მომხმარებლის არჩევანსა და გადაწყვეტილებებზე. ის ხელს უწყობს თქვენი ბრენდის მრავალჯერადი ვიზიტს ონლაინ პორტალზე, ზრდის შესყიდვებს და წარმოქმნის წარმატების მაღალ მაჩვენებელს ბაზრებსა და/ან ინდუსტრიებში.

სანდოობა და ხარისხი

იმის უზრუნველყოფა, რომ თქვენი შინაარსი უნიკალური და იდენტიფიცირებადია, დაგეხმარებათ სანდოობის გაზრდაში. დარწმუნდეთ, რომ კონტენტი, რომელსაც თქვენ ყიდულობთ, უნიკალურია. ეს არის ის, რაც ამოძრავებს თქვენს იმიჯს თქვენს აუდიტორიაში და ასევე დაგეხმარებათ შეინარჩუნოთ მომხმარებლები დიდი დროის განმავლობაში.

გაზრდილი წარმატება და მომგებიანობა

წარმატება და მომგებიანობა ერთმანეთთან პირდაპირ კავშირშია. კონტენტის ბაზრობის ეფექტურ საშუალებებზე მუშაობისას, მარკეტოლოგებმა უნდა გაითვალისწინონ ეს ორი იდეა. მომგებიანობა თანმიმდევრულობას მიჰყვება და კონტენტ მარკეტინგის ნაბიჯ-ნაბიჯ პროცესმა შეიძლება მიგიყვანოთ იქამდე. დარწმუნდით, რომ გაიარეთ რამდენიმე სასარგებლო ნაბიჯი, რომლებიც ჩამოთვლილია ქვემოთ.

დომინირება ბაზარზე / ინდუსტრიაში

ზემოთ ნახსენები ყველა ნაბიჯის შემდეგ და ქვემოთ ჩამოთვლილი ზოგიერთი სტრატეგიის გათვალისწინებით, შეგიძლიათ გქონდეთ ბაზრებზე დომინირების შანსი,  ეფექტური კონტენტ მარკეტინგის საშუალებით. კონტენტ მარკეტინგი თანმიმდევრულ ძალისხმევას მოითხოვს. ის მუდმივად უნდა გაიზარდოს, რომ ნახოთ წარმატებული შედეგები. დომინირება მოდის ნელი – ტემპით, მაგრამ დიდხანს გრძელდება.

აქ მოცემულია რამდენიმე მეთოდი, რომელიც უნდა გახსოვდეთ კონტენტ მარკეტინგის დროს.

მოამზადეთ და მართეთ დაგეგმვის კალენდრები

მარკეტინგი

პირველ რიგში, იმუშავეთ საკომუნიკაციო კალენდრის შექმნაზე. ეს არსებითად არის დიაგრამა, რომელიც გეხმარებათ თვალი ადევნოთ მომხმარებელთა კომუნიკაციას. ის გეხმარებათ დაგეგმოთ და გაავრცელოთ შეტყობინებები კონკრეტულ სამიზნე აუდიტორიაზე. ისინი ასახავს კონკრეტულ გეგმებს, რომლებიც უნდა დასრულდეს ყოველდღიურად და მიზნად ისახავს კონკრეტულ საკომუნიკაციო კამპანიას.

მიუხედავად იმისა, რომ დაგეგმვის კალენდრები იძლევა მიმოხილვას ყველაფრის შესახებ, რაც უნდა გაკეთდეს, ასევე არსებობს კონკრეტული მეთოდი, რომლის გამოყენებაც შეგიძლიათ მოკლევადიან პერიოდში. შედეგის მისაღწევად აუცილებელია სამუშაოს დაგეგმვა, რომელიც უნდა ჩატარდეს. კონტენტ მარკეტოლოგებს შეუძლიათ ამაზე უკეთ იმუშაონ, თუ გამოიყენებენ Gantt-ის სქემებს.

Gantt-ის დიაგრამა არის ხაზების სტატისტიკური გრაფიკი, რომელიც აჩვენებს შესრულებულ სამუშაოს დროის გარკვეულ მონაკვეთებში დაგეგმილი სამუშაოს მოცულობასთან მიმართებაში. ის ასევე მოქმედებს როგორც მოტივაციური ინსტრუმენტი. ის ეხმარება კონტენტ მარკეტერს გააანალიზოს, თუ სად შეიძლება აკლდეს სამუშაოს დასრულება გარკვეული პერიოდის განმავლობაში.

ყოველდღიური ამოცანების ერთ-ერთი საუკეთესო მენეჯერი არის Ganttpro, რომელიც ფუნქციონირებს ეფექტურად. კონტენტ მარკეტოლოგებს შეუძლიათ საუკეთესოდ გამოიყენონ თავიანთი დრო და უნარები გენერირებული Gantt სქემების გამოყენებით.

იმუშავეთ მარკეტინგულ კალენდარზე. ეს არის საგზაო რუკა თქვენი კონტენტ მარკეტინგის ყველა საქმიანობისთვის და უზრუნველყოფს თქვენი ყველა სტრატეგიის ანალიზს. ის ასახავს დაგეგმვას, რომელიც შედის თქვენს თითოეულ კონტენტ მარკეტინგის სტრატეგიაში და განიხილავს მნიშვნელოვან ფაქტორად. ამ გზით თქვენ შეგიძლიათ იმუშაოთ თქვენს სტრატეგიებზე და ამავე დროს გაითვალისწინოთ დროის არსი.

მესამე, შექმენით შინაარსის კალენდარი. ამ ტიპის კალენდარი ასევე ცნობილია, როგორც სარედაქციო კალენდარი და გეხმარებათ ჩაწეროთ განრიგი, სადაც გსურთ თქვენი შინაარსის გამოქვეყნება და როდის. ეს კალენდრები მოიცავს გარკვეულ ძირითად ელემენტებს, როგორიცაა სტატუსის განახლებები, სარეკლამო ინიციატივები, რომლებიც დაგეგმვის ეტაპზეა და მნიშვნელოვანი განახლებები უკვე არსებული შინაარსისთვის.

ნათელი და უნიკალური შინაარსის შექმნა

ყოველ კვირას, დაიცავით გარკვეული დრო ახალი შინაარსის შესაქმნელად. შეადგინეთ გრაფიკი და მჭიდროდ მიჰყევით მას. განრიგის შედგენა, რომელიც დაგეხმარებათ მოგზაურობაში უნიკალური და იდენტიფიცირებადი კონტენტის შესაქმნელად, შეიძლება შორს წავიდეს და ასევე დაგეხმარებათ თქვენი აუდიტორიის ლოიალობის გაზრდაში.

განრიგის უკეთ შედგენა შესაძლებელია Gantt Planners-ის გამოყენებით. უაღრესად ინტერაქტიული დამგეგმავი შეუძლია დაეხმაროს კონტენტ მარკეტოლოგებს, ერთდროულად დაგეგმონ და გააკონტროლონ მრავალი პროექტი. ამ ვებსაიტზე არსებული სქემები დაგეხმარებათ ეფექტურად მოაწყოთ და დაგეგმოთ ამოცანები, ასევე დაგეხმარებათ რესურსების გონივრულად ორგანიზებაში.

როდესაც დაჯდებით და იფიქრებთ იმ შინაარსზე, რომლის გამოყენებაც გსურთ, დარწმუნდით, რომ ფიქრობთ სხვადასხვა თემებზე. ტვინის შტორმი აუცილებელია. ნუ შეზღუდავთ თემებს 1-ით ან 2-ით. ამის ნაცვლად, იფიქრეთ 15-20 თემაზე ერთდროულად. ეს დაგეხმარებათ დაწეროთ და იმუშაოთ სხვადასხვა ინსტანციებში. დრო ღირებულია – თქვენ უნდა გამოიყენოთ ეს ყველაფერი.

თემებზე მუშაობისას, დარწმუნდით, რომ გაითვალისწინეთ ტექნიკა, რომელიც ცნობილია როგორც “გადანერგვა”. თქვენი კონტენტის ხელახალი დანიშნულება ნიშნავს თქვენი შინაარსის ორგანიზებას და წარდგენას იმ ფორმებით, რომლებიც აქამდე არ იყო გამოყენებული. თუ თქვენ იყენებდით სქემებს ან გრაფიკებს, შეცვალეთ ისინი და წარმოადგინეთ ვიდეოების სახით. თუ თქვენ იყენებდით ვიდეოებს, გადააკეთეთ ისინი სიტყვებად და სიტყვიერ შინაარსად. აჩვენეთ ყველა თქვენი აღმოჩენა სხვადასხვა მეთოდებში, რაც დაგეხმარებათ აუდიტორიის უფრო დიდ ჩართულობაში. ამ გზით, ყველაფერი, რის შესახებაც ფიქრობთ, შეიძლება გამოყენებულ იქნას ისე, რომ უფრო დიდხანს გაგრძელდეს.

გამოიყენეთ ანალიტიკა

ანალიტიკა დაგეხმარებათ გაიგოთ რა არის თქვენი აუდიტორიის ინტერესები და რას ეძებს მათი უმრავლესობა. ანალიტიკა აწვდის მონაცემებს მომხმარებელთა ჯგუფებში, რომლებიც შემდეგ შეგიძლიათ გამოიყენოთ, რათა უკეთ მოერგოს თქვენს შინაარსს და მის წარდგენას.

მონაცემების ნაკადს, რომელსაც თქვენ მიიღებთ მომხმარებლის ანალიტიკის საშუალებით, შეუძლია წარმართოს თქვენი კონტენტ მარკეტინგი. არსებობს სხვადასხვა სახის მონაცემები, რომელთა გამოყენება შეგიძლიათ ანალიტიკის საშუალებით – ზოგიერთი არსებითი არის ქცევითი და აღწერითი. ზოგჯერ, როდესაც აუდიტორია არ იძლევა უკუკავშირს თქვენს კონტენტ მარკეტინგის შესახებ, მომხმარებლის ანალიტიკა დაგეხმარებათ ამ ხარვეზის გადალახვაში.

Leave a Comment

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *