რა არის კონტენტი და რატომ არის ის მნიშვნელოვანი Seo-სთვის?
სწორი კონტენტის შექმნა ძალიან მნიშვნელოვანია SEO-სთვის (საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციისთვის).
თუ გსურთ, რომ თქვენი ვებსაიტი გამოჩნდეს ძიების შედეგებში და გაზარდოთ ტრეფიკი თქვენს ვებსაიტზე, თქვენ მუდმივად უნდა შექმნათ მაღალი ხარისხის და ოპტიმიზირებული კონტენტი. შინაარსის გარეშე, საძიებო სისტემებს არ აქვთ საკმარისი ინფორმაცია თქვენი ვებსაიტის გვერდების ინდექსირებისთვის და რეიტინგისთვის. SEO-ს და შინაარსის სტრატეგიის გარეშე, თქვენი კონტენტი ვერასოდეს მოიძებნება ინტერნეტში.
ბევრი SEO მარკეტინგს და კონტენტ მარკეტინგს ორ განსხვავებულ სტრატეგიად ხედავს, მაგრამ ისინი ერთმანეთთან არის დაკავშირებული და კარგად ავსებენ ერთმანეთს. მაღალი ხარისხის კონტენტის შექმნის გარეშე, თქვენ ვერ მიიღებთ მისგან სრულ სარგებელს. ასე რომ, მოდით შევხედოთ რა არის კონტენტი და რატომ არის ის მნიშვნელოვანი SEO-სთვის.
რა არის კონტენტი?
კონტენტი არის ნებისმიერი მაღალი ხარისხის ინფორმაცია, რომელიც პასუხობს მომხმარებლის კითხვებს ან გადაწყვეტს მათ პრობლემებს. ის უნდა იყოს წარმოდგენილი კონტექსტურად შესაბამისი გზით თქვენი ვებსაიტის ვიზიტორების ჩართვის ან მოქმედებისკენ სწრაფვის მიზნით. იქნება ეს ტექსტი, სურათი, ვიდეო თუ აუდიო, ეს ყველაფერი არის კონტენტი, რომელსაც შეუძლია ინფორმაცია მიაწოდოს თქვენს სამიზნე აუდიტორიას.
თქვენს ვებსაიტზე განთავსდება პროდუქტის ან სერვისის გვერდები, რომლებიც შეიცავს დეტალებს, რას აკეთებთ, ასევე ბლოგის გვერდს, რომელიც მიაწვდის შესაბამის ინფორმაციას თქვენი ვებსაიტის ვიზიტორებს – ეს ყველაფერი კლასიფიცირებულია, როგორც შინაარსი და დაეხმარება თქვენს ვებ გვერდების მოხვედრას საძიებო სისტემებში. მაგრამ ის შეიძლება სხვა ფორმატებშიც გამოჩნდეს თქვენს ვებსაიტზე.
შინაარსი მოიცავს:
- ბლოგის პოსტები
- პიარის ნაწილები
- შემთხვევის შესწავლა
- ვიდეოები
- პოდკასტი
- აუდიო შინაარსი
- სურათები
- ინფოგრაფიკა
რატომ არის კონტენტი მნიშვნელოვანი SEO-სთვის?
საძიებო სისტემებს, როგორიცაა Google, სურთ უზრუნველყონ ძიების შედეგები, რომლებიც ღირებული და შესაბამისია მათთვის, ვინც ეძებს.
საძიებო სისტემებს, როგორიცაა Google, სურთ მომხმარებლისთვის ღირებული და შესაბამისი ძიების შედეგების მიწოდება. სინამდვილეში, Google-ის ალგორითმები მუდმივად განახლებადია, რათა მომხმარებლებს სწრაფად და მარტივად მიეწოდოს ყველაზე სასარგებლო ინფორმაცია.
Google აფასებს და ახარისხებს სასარგებლო შინაარსის ნაწილებს ინტერნეტში, რომლებიც დალაგებულია მომხმარებლისთვის მათი შესაბამისობისა და სარგებლიანობის მიხედვით. იმისათვის, რომ თქვენი შინაარსი სასარგებლო იყოს SEO-სთვის, ის უნდა იყოს ოპტიმიზირებული და საინტერესო თქვენი მკითხველისთვის.
რამდენიმე ფაქტორი, რომელიც მიუთითებს, რომ შინაარსი მნიშვნელოვანია SEO-სთვის:
- ზრდის ხილვადობას ონლაინ – როდესაც თქვენ რეგულარულად ქმნით კონტენტს, რომელიც ოპტიმიზებულია და სასარგებლოა თქვენი აუდიტორიისთვის, თქვენი რეიტინგი გაიზრდება, რაც იმას ნიშნავს, რომ თქვენ უფრო სავარაუდოა, ძებნისას მომხმარებელმა გიპოვოთ თქვენ.
- შექმენით მაღალი დაწკაპუნების მაჩვენებელი (CTR) – CTR მნიშვნელოვანია, როდესაც საქმე ეხება თქვენი ვებსაიტის რეიტინგს ძიების შედეგებში. რაც უფრო მეტი მომხმარებელი დააწკაპუნებს თქვენს ვებსაიტზე, მით მეტია საძიებო სისტემებში უკეთესი რეიტინგის მიღების შანსი.
- გეხმარებათ ბმულების გენერირებაში – ბმულები თქვენს ვებსაიტსა და სხვა შესაბამის და ავტორიტეტულ წყაროებს შორის მიუთითებს თქვენი საკუთარი ვებსაიტის სანდოობაზე. რაც უფრო მაღალი ხარისხის ბმულებს ქმნით, მით უფრო მაღალია საძიებო სისტემებში გამოჩენის შანსი. სხვა ვებსაიტები სავარაუდოდ დაუკავშირდებიან თქვენს შინაარსს, თუ ის სასარგებლოა, ასე რომ, ეს არის მთავარი ნაწილი, რომელიც დიდ როლს ითამაშებს თქვენს SEO სტრატეგიაში.
- სამიზნე საკვანძო სიტყვები – შინაარსი არის ერთადერთი გზა, რომლითაც შეგიძლიათ მიიღოთ მნიშვნელოვანი საკვანძო სიტყვების გამოყენებით თქვენს საიტზე და დარწმუნებულები იყოთ, რომ საძიებო სისტემაში ძებნისას, მომხმრებელი გიპოვით თქვენ.
- გაუმჯობესებული მომხმარებლის გამოცდილება – მაღალი ხარისხის კონტენტის შექმნა, თქვენი კონტენტის ოპტიმიზაცია და ბმულების გენერირება ნიშნავს, რომ თქვენ შექმნით ვებსაიტის ქუდს, რომლის ნავიგაცია მარტივია და მომხმარებელს მიაწვდის მათთვის საჭირო ინფორმაციას.
როგორ მოვახდინოთ თქვენი კონტენტის ოპტიმიზაცია SEO-სთვის
შესანიშნავი კონტენტის შექმნისას, თქვენ უნდა დარწმუნდეთ, რომ ის ოპტიმიზირებულია როგორც საკვანძო სიტყვებისთვის, ასევე მომხმარებლის გამოცდილებისთვის. აქ არის ჩვენი რჩევები SEO-სთვის თქვენი კონტენტის ოპტიმიზაციისთვის:
1. შეისწავლე შენი სამიზნე აუდიტორია
თქვენი მომხმარებლების გაგება დაგეხმარებათ სწორი საკვანძო სიტყვის კვლევაში და მათთან რეზონანსული კონტენტის შექმნაში. იმისათვის, რომ იცოდეთ ვის მიმართავთ, შეხედეთ თქვენს არსებულ მომხმარებლებს და შექმენით მყიდველის პერსონა, რომელიც გეტყვით სქესს, ასაკს, ინტერესებს და იმ პრობლემებს, რისთვისაც კლიენტები თქვენთან მოდიან. ეს მოგცემთ უკეთეს წარმოდგენას, თუ როგორ უნდა დაწეროთ თქვენი შინაარსი ან რა ცვლილება შეიტანოთ უკვე არსებულში.
სთხოვეთ თქვენს გაყიდვების გუნდს ჩანიშნოს ხშირად დასმული კითხვები ტელეფონით ან ელექტრონული ფოსტით და გამოიყენეთ ისინი თქვენი კონტენტის შექმნისთვის. იმისათვის, რომ დარჩეთ აქტუალური, თქვენ ასევე უნდა გააკეთოთ აქცენტი თქვენს ინდუსტრიაში სიახლეებსა თუ ტენდენციებზე.
2. შეასრულეთ საკვანძო სიტყვების კვლევა
სანამ შექმნით რაიმე კონტენტს თქვენი ვებსაიტისთვის, მნიშვნელოვანია საკვანძო სიტყვების კვლევა თქვენი პროდუქტებისა და სერვისების ირგვლივ, რათა გაარკვიოთ, რას ეძებენ თქვენი მომხმარებლები და რა კითხვები აქვთ. დარწმუნდით, რომ შექმნით კონტენტს ამ საკვანძო სიტყვების ირგვლივ და ოპტიმიზაცია გაუკეთეთ ამ სიტყვებისა და ფრაზების შინაარსს. ამის გაკეთება შეგიძლიათ თქვენი პოსტის სათაურში, სათაურებსა და მეტამონაცემებში სამიზნე საკვანძო სიტყვების დამატებით.
3. ფოკუსირება გრძელ საკვანძო სიტყვებზე
გრძელი სიტყვები არის საკვანძო სიტყვები, რომლებსაც მაძიებლები იყენებენ პასუხების ძიებისას ან როდესაც ისინი უფრო ახლოს არიან შეძენასთან. ამ ტერმინებს უფრო დაბალი ძიების მოცულობა აქვთ, მაგრამ ისინი უფრო სპეციფიკურია და გაცილებით ნაკლები კონკურენცია აქვთ, ვიდრე უფრო ზოგად ტერმინებს, ასე რომ თქვენ უფრო სავარაუდოა, რომ ისინი დაგეხმარონ შედეგის მიღწევაში.
4. დაიცავით თქვენი თემა და საკვანძო სიტყვა
როდესაც თქვენ წერთ შინაარსის ნაწილს, ყოველთვის მიჰყევით საკვანძო სიტყვას და თემას, რომელსაც თქვენ იყენებთ. ნუ ცდილობთ დაწეროთ სხვადასხვა თემებზე კონტენტში და ნუ ეცდებით ათობით საკვანძო სიტყვის გამოყენებას. ეს დააბნევს Google-ს (ასევე თქვენს მომხმარებლებს!) და შესაძლოა თქვენს წინააღმდეგ იმუშაოს, როდესაც საქმე რეიტინგს ეხება. თქვენ არ შექმნით ყველაზე სასარგებლო და შესაბამის შინაარსს ამ თემაზე, თუ ძალიან ბევრ თემას ან საკვანძო სიტყვას ურევთ.
5. დარწმუნდით, რომ თქვენი კონტენტის მონახაზი ოპტიმიზებულია წაკითხვისთვის
იმისათვის, რომ თქვენი შინაარსი მაქსიმალურად წაკითხული იყოს, დარწმუნდით, რომ შინაარსი დაყოფილია მცირე ნაწილებად გრძელი აბზაცების გარეშე. ონლაინ მკითხველები დიდი ხნით არ დარჩებიან საიტზე, თუ თქვენი შინაარსი მხოლოდ ერთი დიდი აბზაცია. დარწმუნდით, რომ იყენებთ ქვესათაურებს და პუნქტებს, რათა დაშალოთ ტექსტი რაც.
6. ჩართეთ Backlinks
რაც შეეხება სიგნალების რანჟირებას, backlinks მნიშვნელოვანია თქვენი საიტის სანდოობისთვის. კონტენტის შექმნისას დარწმუნდით, რომ დაუკავშირდით სხვა შესაბამის, სანდო და ავტორიტეტულ საიტებს, რათა დაადასტუროთ, რომ თქვენი კონტენტი და ვებსაიტი სანდოა.
დამატებითი ინფორმაციისთვის, თუ როგორ უნდა შექმნათ SEO სტრატეგია, რომელიც მიიყვანს ტრაფიკს თქვენს საიტზე, გთხოვთ, წაიკითხოთ ჩვენი სახელმძღვანელო.
თუ გსურთ მეტი ინფორმაცია SEO-სა და კონტენტზე და იმაზე, თუ როგორ დაგეხმარებათ ის თქვენი ბიზნესის განვითარებაში, ეწვიეთ ჩვენს ვებსაიტს ან დაგვიკავშირდით: +995 595 26 26 12