სარეკლამო კომპანია "ბრეივი"

ნუ გააკეთებთ ამას ფეისბუქზე: გზამკვლევი მარკეტოლოგებისთვის

გჭირდებათ რჩევა იმის შესახებ, თუ რა არ უნდა გააკეთოთ, როდესაც ცდილობთ თქვენი ბიზნესის მარკეტინგს Facebook-ზე?
გეგმავთ თქვენი ბრენდის ფეისბუქზე მარკეტინგს? ჯობია დაიცავი წესები. Facebook არის სოციალური მედიის სფეროს ერთ-ერთი მონსტრი. ყველა ასაკის მომხმარებელთა მნიშვნელოვანი რაოდენობით, რომელთაგან ყველას განსხვავებული ინტერესები აქვს, ადვილია იპოვოთ თქვენი ნიშა და სამიზნე აუდიტორია.

ფეისბუქი გამოირჩევა თავისი სოციალური სტანდარტებითა და ცოცხალი დამოკიდებულებებით. მაგალითად, პლატფორმას აქვს მტკიცე პოზიცია სიძულვილის ენის წინააღმდეგ – 2021 წლის მესამე კვარტალში, ისინი აქტიურად მოქმედებდნენ სიძულვილის ენის წინააღამდეგ თითქმის 22,1 მილიონ ნაწილზე.
დღეს ყველას სურს ამ პლატფორმაზე წარმატების მიღწევა, ბევრი რჩევის მოცემაც შეგვიძლია ბიზნესის გაძლიერების კუთხით, მაგრამ არსებობს რამდენიმე წესი, რაც აუცილებლად უნდა დაიმახსოვროთ.

ფეისბუქი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია მარკეტოლოგებისთვის

გსურთ Facebook-ზე დარჩენა? – სოციალური მედიის პლატფორმაზე მარკეტინგი გადამწყვეტია. რატომ? იმიტომ, რომ ფეისბუქი, უდავოა, ლიდერია, როცა საქმე სოციალურ მედიას ეხება.

2020 წლის სტატისტიკის მიხედვით, Facebook სოციალური მედიის მომხმარებელთა 59%-ს აღწევს. ეს არის მოსახლეობის ნახევარზე მეტი სოციალურ მედიაში.

ფეისბუქზე ბიზნესის მარკეტინგს ბევრი სხვა უპირატესობა აქვს. სარეკლამო ფორმატების მრავალფეროვნებით, რომელთა გამოყენებაც შეგიძლიათ და კონკრეტული სამიზნე აუდიტორიის მორგების შესაძლებლობით, Facebook მარკეტინგი თქვენს კომპანიას ადვილად განვითარებადს ხდის.

მაგრამ როგორ შეგიძლიათ გამოიყენოთ მარკეტინგი Facebook-ზე თქვენს სასარგებლოდ?

ამ დღეებში Facebook-ის გზამკვლევს გადახედეთ

რამდენადაც წარმატების მომტანი შეიძლება იყოს პლატფორმაზე თქვენი მარკეტინგი, იმდენადვე დამღუპველი შეიძლება აღმოჩნდეს ბიზნესისთვის.
ბევრი მცირე ბიზნესი ახლა ცდილობს აითვისოს ფეისბუქი. იმის გამო, რომ რეკლამა Facebook-ის მარკეტინგის ერთ-ერთი მთავარი ინსტრუმენტია, თუ თქვენი რეკლამა არ მუშაობს, ალბათ სხვა სფეროებშიც შეგექმნებათ პრობლემები.

საჭიროა სწორი გზამკვლევი იმისათვის, რომ თქვენი კომპანია გაიმართოს Facebook-ზე. არსებობს ბევრი პოტენციური ხარვეზი, შეცდომები, რომელთა თავიდან აცილებაც შესაძლებელი იყო სწორი ქმდებებით და რჩევებით.

ამ სტატიაში მოცემულია შეცდომების სია, რომლებიც შეიძლება დაუშვათ Facebook-ზე.

4 ყველაზე ცუდი რამ, რისი გაკეთებაც შეგიძლიათ Facebook-ზე

ეს მარტივია, განსაკუთრებით თუ ახალი ხართ Facebook-ზე.

Overpost ან Overshare

უპირველეს ყოვლისა, კონტენტის გადაჭარბებული განთავსება ან გაზიარება თქვენი აუდიტორიისთვის შემაშფოთებელი იქნება. მიუხედავად იმისა, რომ გსურთ რეგულარულად გამოქვეყნება, თქვენ არ დაუშვათ ეს სპამად გამოიყურებოდეს. Facebook-საც სძულს სპამი.

ზოგადად, გამოაქვეყნეთ Facebook-ზე არა უმეტეს ერთი-ორჯერ დღეში, შესაძლოა, კიდევ რამდენიმე, თქვენი ბიზნესიდან გამომდინარე. თუმცა, ნებისმიერი გადაჭარბება შეიძლება ჩაითვალოს სპამად, რამაც შეიძლება თქვენი ანგარიში დაბლოკოს.

განსაკუთრებით ფრთხილად იყავით მასობრივ პოსტებზე, რომლებიც შეიცავს სარეკლამო შეტყობინებებს – Facebook ავტომატურად განიხილავს როგორც სპამს.

სცადეთ თქვენი ბიზნესის პოპულარიზაცია ხარჯის გარეშე

რაღაცები იცვლება. ბევრი ბიზნესი იყენებდა Facebook-ს უფასო რეკლამისთვის, მათი ბრენდისთვის ხშირი სარეკლამო პოსტების გაკეთებით ან მათი პროდუქციის გასაყიდად. ის ეპოქა დასრულდა.

სოციალური მედიის პლატფორმა ახლა ანადგურებს იმას, რასაც უფასო რეკლამას უწოდებდნენ. რაებია ესინი? კერძოდ, ნებისმიერი პოსტი, რომელიც არსებობს მხოლოდ იმისთვის, რომ ადამიანებმა იყიდონ პროდუქტი ან მიიღონ ზომები, მაგალითად, სარეკლამო პროდუქტის სურათი მისი ბმულებით და დეტალებით.

ამის მიზეზი ისაა, რომ Facebook-ის ცნობით, მომხმარებლები უჩივიან რეკლამების გადაჭარბებულ რაოდენობას თავიანთ კედელზე – საკმაოდ სამართლიანი საჩივარია.

მარტივად რომ ვთქვათ, თუ გსურთ თქვენი პროდუქტის ან ბიზნესის რეკლამირება Facebook-ზე, დარწმუნდით, რომ გადაიხდით თანხას და მიჰყევით ინსტრუქციებს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენ გადაიხდით „სხვა გზით“.

გყავდეთ ძალიან ფართო აუდიტორია

ხშირად აუდიტორიის გაზრდას ცდილობენ მხოლოდ ციფრების და იმიჯის გამო. რაზეც მე ვსაუბრობ არ არის საკმარისი ძალისხმევა თქვენი იდეალური სამიზნე აუდიტორიის დასადგენად. Facebook გაძლევთ რამდენიმე ფანტასტიკურ ინსტრუმენტს, რათა შეზღუდოთ კონკრეტული აუდიტორია, რომლის მიღწევასაც ცდილობთ – თუ მათ არ იყენებთ, ჩათვალეთ საკუთარ თავს ესვრით ფეხში.
აცნობიერებთ თუ არა ამას, თქვენს კომპანიას აქვს ნიშა: ანუ თქვენი მარკეტინგული სტრატეგია მასზე უნდა იყოს ორიენტირებული.დაუთმეთ დრო თქვენი სამიზნე აუდიტორიის კვლევას: რა მოსწონთ, რას აკეთებენ და როგორ მოქმედებენ.
თქვენი აუდიტორიის კონკრეტული ეკონომიკური ფაქტორების, ინტერესებისა და აქტივობების გათვალისწინება დაგეხმარებათ მიაღწიოთ მხოლოდ იმ ადამიანებს, რომლებიც სავარაუდოდ თქვენთან ურთიერთობას მოინდომებენ.

გამოაქვეყნეთ ცუდი სურათები ან კონტენტი

როდესაც ვამბობ, არ გამოაქვეყნოთ ცუდი სურათები ან კონტენტი, ვგულისხმობ ორ რამეს:

არ განათავსოთ დაბალი ხარისხის ფოტოები.

ეს არის შესანიშნავი გზა, რათა თქვენი კომპანია გამოიყურებოდეს არაპროფესიონალურად. თუ განათავსებთ მარცვლოვან, გაურკვეველ ფოტოებს, ეს შეამცირებს თქვენი გვერდის იმიჯს.

დარწმუნდით, რომ თქვენი კონტენტი სათანადოა.

Facebook-მა მკაცრი პოზიცია დაიკავა იმ კონტენტთან მიმართებაში, რომელიც მას მიზანშეწონილად თვლის – სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია იმის უზრუნველყოფა, რომ იცავთ საზოგადოების სტანდარტებს.

Facebook არ მოითმენს კონტენტს, რომელიც შეიცავს: სიძულვილის ენას, ძალადობრივ შინაარსს, ბავშვის სიშიშვლეს ან სექსუალურ ექსპლუატაციას, ბულინგს ან შევიწროებას.

რა უნდა გააკეთოს ამის სანაცვლოდ?

ბევრი ვისაუბრე იმაზე, თუ რა არ უნდა გავაკეთოთ ფეისბუქზე. მაგრამ რა უნდა გააკეთოთ ამის ნაცვლად?

თუ თქვენ ცდილობთ სრულად განახლდეთ და გჭირდებათ კიდევ უფრო მეტი რჩევა თქვენი ბიზნესისთვის საუკეთესო Facebook გვერდის შესაქმნელად, ჩვენ უკვე დავწერეთ ამის შესახებ.

რეგულარული განრიგის შენარჩუნება

იმის ნაცვლად, რომ პერიოდულად განათავსოთ, ან, მეორესმხრივ, იმდენი გამოაქვეყნოთ, რომ დასპამოთ, მიჰყევით სწორხაზოვან და დაგეგმილ განრიგს.
დღეში ერთხელ მაინც გამოქვეყნება იდეალურია. თუმცა, თუ ეს შეუძლებელია, შეეცადეთ გამოაქვეყნოთ კვირაში რამდენჯერმე.

თუ ზედმეტად დაკავებული ხართ იმისთვის, რომ გამოაქვეყნოთ ყოველდღე, სცადეთ გამოიყენოთ პროგრამული უზრუნველყოფა, რომელიც ავტომატურად აქვეყნებს თქვენს Facebook-ზე – ეს ბევრად გაგიადვილებთ ცხოვრებას.

გადახდა რეკლამისთვის

თუ გაქვთ ფული, გადაუხადეთ ფეისბუქს რეკლამებისთვის. მიუხედავად იმისა, რომ ნავიგაცია რთულია, თქვენ მაინც შეგიძლიათ წარმატებული შედეგებით გამოხვიდეთ.

მეორეს მხრივ, თუ ბევრი ფული არ გაქვთ, გაყიდვების ნაცვლად სცადეთ თანატოლებისგან ჩართულობის მოთხოვნა. მაგალითად, მოითხოვეთ კომენტარები და მოწონებები.

განსაზღვრეთ თქვენი სამიზნე აუდიტორია

გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს ყველა მარკეტინგული სტრატეგიის გულს, და არა მხოლოდ Facebook-ის, თქვენი სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა საშუალებას გაძლევთ გადაწყვიტოთ ვისთან გსურთ ურთიერთობა.

მოძებნეთ და მოიძიეთ ადამიანები შესაბამისი ინტერესებით.

გამოიყენეთ ლამაზი სურათები

ადამიანებს უყვართ ლამაზი ნივთები, განსაკუთრებით ლამაზი სურათები. მშვენიერი კონტენტი წაახალისებს თქვენს აუდიტორიას აქტიურად ჩაერთოს თქვენს პოსტებში.

დღეს თითქმის ყველას აქვს ტელეფონი (ან სხვა მოწყობილობა) კამერით, რომელსაც აქვს შესანიშნავი ვიზუალის გადაღების შესაძლებლობა. დარწმუნდით, რომ თქვენ მიერ გამოქვეყნებული სურათები კარგად არის შექმნილი, ესთეტიკითა და სიამოვნებით.

მარკეტოლოგები

თუ არ იცით რამდენიმე ძირითადი მარკეტინგული უნარები, განწირული იქნებით ცუდ მხარეს მოსახვედრად.

საბედნიეროდ, არც ისე რთულია Facebook-ის არასწორ მხარეს მოხვედრის თავიდან აცილება, თუ შეგიძლიათ დაიცვათ რამდენიმე მარტივი წესი. იმის ცოდნა, თუ რისი თავიდან აცილება უნდა მოხდეს, ეს უკვე პირველი წარმატებული ნაბიჯია.

ახლა გამოიყენეთ თქვენი ცოდნა იმის შესახებ, თუ რა უნდა გააკეთოთ სანაცვლოდ და ნუ შეიკავებთ თავს დაცემისგან. იფრინეთ ამის ნაცვლად!