სარეკლამო კომპანია "ბრეივი"

როგორ მივიღოთ მეტი უფასო მოწონება Facebook-ზე?

Facebook-ზე აუდიტორიის გაზრდა არც თუ ისე მარტივი საქმეა, განსაკუთრებით მაშინ, როცა თქვენი მოღვაოწეობა ციფრულ სამყაროში ახალია. ჩვენი აქტივობები სოციალურ ქსელებში გაკრვეულ დანახარჯებს მოითხოვს, განსაკუთრებით მაშინ თუ Facebook რეკლამაზე ვისაუბრებთ.

ალბათ ყველას აინტერესებს თუ როგორ შეიძლება აუდიტორიის და ლაიქების გაზრდა ისე, რომ არ გადაიხადოს ზედმეტი თანხა რეკლამებში. სტატიაში მოგიყვებით როგორ მოიწვიოთ მეგობრები და გაზარდოთ ლაიქები ზედმეტი დანახარჯების გარეშე.

არსებობს გარკვეული დებატები Facebook-ის აუდიტორიის ღირებულების შესახებ.

We Are Social-ის კვლევის მიხედვით, გვერდებს, რომლებსაც 10000-ზე ნაკლები მოწონება აქვთ შეუძლიათ 0,29%-მდე ჩართულობის მოლოდინი ჰქონდეთ თავიანთი გვერდის პოსტებში. უფრო დიდ გვერდებს, რომლებსაც 100000-ზე მეტი ლაიქი აქვთ შეიძლება ველოდოთ 0,05%-მდე ჩართულობას.

მოწონებების რაოდენობამ შეიძლება გავლენა მოახდინოს მომხმარებლის აღქმაზე თქვენი ბიზნესის შესახებ.

მაგალითად, რა მოხდება, თუ თქვენს ბიზნესს 100-ზე მეტი გულშემატკივარი ჰყავს, ხოლო კონკურენტს – 1000-ზე მეტი? მომხმარებელმა, რომელიც ადარებს თქვენს კომპანიებს, შეიძლება ჩათვალოს, რომ თქვენი კონკურენტი უფრო პოპულარულია და, შესაბამისად, უკეთესი.

ამ სტატიაში თქვენ იპოვით კონკრეტულ გზას, რათა გაზარდოთ აუდიტორია თქვენს Facebook გვერდზე ისე, რომ არ დახარჯოთ თანხები რეკლამებში.

 

მოწვევა

როგორც ფუნქციების უმეტესობის შემთხვევაში, თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ ეს ვარიანტი თქვენს Facebook გვერდზე, თქვენი გვერდის კატეგორიისა და მიმდინარე აუდიტორიის ზომის მიხედვით.

იმის სანახავად, ხელმისაწვდომია თუ არა ეს ფუნქცია თქვენი Facebook გვერდისთვის, ეწვიეთ თქვენს გვერდს, სანამ შესული ხართ თქვენს პირად პროფილში.

დააწკაპუნეთ სამ წერტილზე თქვენი გვერდის ყდის ფოტოს ქვეშ და შემდეგ დააწკაპუნეთ ბმულზე მოწვევა, რომ მიჰყვეთ დეტალებს.

ზოგიერთ გვერდზე, თქვენ ასევე შეგიძლიათ იხილოთ ლურჯი მეგობრების მოწვევის ღილაკი.

როდესაც დააწკაპუნებთ ღილაკზე მეგობრების მოწვევა ან ბმულზე მოწვევა, აირჩიეთ მეგობრები, რომლებიც ფიქრობთ, რომ დაინტერესდებიან თქვენი გვერდით. არსებობს შეზღუდული მოსაწვევების რაოდენობა, რომელთა გაგზავნა შეგიძლიათ ერთ დღეში. ფეისბუქი გვაძლევს რეკომენდაციას: „სპამისგან თავის დასაცავად, ჩვენ ვზღუდავთ მოწვევის რაოდენობას, რომელთა გაგზავნა შეგიძლიათ ყოველდღიურად. მოიწვიე 200-მდე მეგობარი ახლა, შემდეგ კი ხვალ დაბრუნდი, რომ მეტი მოწვევა გაგზავნო“.

მას შემდეგ რაც მიაღწევთ თქვენს ლიმიტს, Facebook გეტყვით გაფრთხილებას ამის შესახებ. გადაამოწმეთ ერთ-ორ დღეში, რათა ნახოთ, შეგიძლიათ თუ არა მეტი ადამიანის მოწვევა, ვინც ჩართული იყო თქვენს პოსტებში.

 

შეზღუდვები

როგორც აღვნიშნეთ, არსებობს შეზღუდვები იმ მოსაწვევების რაოდენობაზე, რომელთა გაგზავნა შეგიძლიათ დღეში.

თუ დღიურ ლიმიტს მიაღწევთ, Facebook შეგატყობინებთ. ამის შემდეგ მოგიწევთ ლოდინი ერთი ან ორი დღე, სანამ დაიწყებთ ახალი მოსაწვევების გაგზავნას.

 

შედეგები?

ამ მიდგომის შედეგები დამოკიდებულია იმ ადამიანებზე, ვისთანაც ხართ დაკავშირებული თქვენს პირად Facebook ანგარიშზე.

თქვენი მეგობრები დაინტერესდებიან თქვენი გვერდით მხოლოდ მისი შინაარსის გამო და მოიწონებენ? თუ უბრალოდ იმიტომ მოეწონებათ, რომ ფეისბუქზე ნაცნობები ხართ?

ორივე შემთხვევაში, დიდი ალბათობაა რომ მიიღოთ მოწონება მეგობრისგან ამ მეთოდით, ვიდრე მოიწვიოთ  უცხო ადამიანი, რომელიც არ გიცნობთ თქვენ ან თქვენს ბიზნესს.

ღილაკის მიღმა იდეა არის ის, რომ Facebook-ის მომხმარებლებს საშუალება მისცეს დაუკავშირდნენ გვერდებს, რომლებიც მათ მოსწონთ, სიტყვიერი მოწვევის ვარიანტის გამოყენებით.

ალტერნატივა არის ინვესტიცია Facebook Ads-ის კამპანიაში, რათა შექმნათ თქვენი Facebook აუდიტორია თქვენი გვერდის შინაარსის პოპულარიზაციის გზით.

 

მეტი რჩევები Facebook-ის მოწონებების გასაზრდელად

მოწვევის ღილაკის გამოყენების გარდა, აქ არის დამატებითი გზები, რომლითაც შეგიძლიათ გაზარდოთ თქვენი Facebook გვერდის მოწონებები.

 

დასვით და უპასუხეთ კითხვებს

ადამიანები სოციალურ მედიას მეტწილად იყენებნ სხვა ადამიანებთან კავშირისთვის. თქვენს აუდიტორიასთან ურთიერთობის შესანიშნავი გზაა კითხვების დასმა.

თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ შთაგონება საუკეთესო კითხვების დასმისთვის საიტებზე, როგორიცაა Answer the Public და Quora.

აუდიტორიისთვის კითხვების დასმის გარდა, მოძებნეთ კითხვები Facebook-ზე.

თქვენს დესკტოპის ბრაუზერში გადადით Facebook-ზე და გადართეთ ანგარიშები თქვენი გვერდის გამოსაყენებლად.

როგორც კი შეხვალთ თქვენს გვერდზე, გადადით ჯგუფებში და მოძებნეთ ჯგუფები თქვენი საქმიანობის მიხედვით.

მას შემდეგ რაც შეუერთდებით ზოგიერთ ჯგუფს, შეხედეთ მათ ჩართულობის პოტენციალს. თუ ბევრი პოსტია კომენტარებით, თვალყური ადევნეთ ახალ პოსტებს კითხვებისთვის, რომლებზეც შეგიძლიათ უპასუხოთ როგორც თქვენი გვერდი.

 

შექმენით ჯგუფი

2020 წლის ოქტომბერში Facebook-მა გააზიარა მონაცემები, რომლებიც აჩვენა, რომ 1,8 მილიარდი ადამიანი იყენებს Facebook Groups-ს. ამის სარგებლობისთვის შექმენით ჯგუფი თქვენი გვერდის გამოყენებით.

მას შემდეგ რაც შეხვალთ თქვენს Facebook გვერდზე, გადადით ჯგუფებში და შექმენით ჯგუფი. მან უნდა აჩვენოს თქვენი გვერდი, როგორც ადმინისტრატორი და პირველი წევრი, თქვენი პირადი პროფილისგან განსხვავებით.

თქვენი ჯგუფის პარამეტრების კონფიგურაციის შემდეგ, შეგიძლიათ მოიწვიოთ მომხმარებლები, რომლებმაც მოიწონეს თქვენი გვერდი.

დარწმუნდით, რომ გამოქვეყნებული გაქვთ ჯგუფში ჩართულობისთვის მზა პოსტი, რათა დაეხმაროთ ახალ წევრებს იდენტიფიცირებაში და საბოლოოდ მოიწვიოთ მათი მეგობრები რათა შემოგიერთდნენ (თქვენი ჯგუფის პარამეტრებიდან გამომდინარე).

სწორედ აქ შეგიძლიათ მიიღოთ თქვენი ახალი გვერდის მოწონებები!

 

გამოიყენეთ ვიდეო

როგორც ზემოთ ნახსენები We Are Social კვლევის სლაიდშია ნაჩვენები, ფეისბუქის გვერდის ვიდეო პოსტებზე ჩართულობის მაჩვენებელი არის 0.09%, რაც უფრო მაღალია, ვიდრე პოსტების ჩართულობის საერთო მაჩვენებელი.

აქედან გამომდინარე, თქვენ უნდა მოძებნოთ გზები, რომ ჩართოთ ვიდეო კონტენტი თქვენს Facebook მარკეტინგში.

რაც უფრო მეტ ადამიანს მიაწვდენთ ხმას თქვენი ვიდეოებით, მით მეტი ახალი მოწონების მოპოვების შესაძლებლობა გექნებათ.

ფეისბუქის აპის ვიდეო ჩანართზე პოპულარულ ვიდეოებს აქვს Follow-ის ბმული იმ გვერდის სახელთან, რომელმაც ის გამოაქვეყნა.

 

გააზიარეთ კონტენტი

თუ ნამდვილად გსურთ აუდიტორიასთან დაკავშირება, დაიწყეთ კონტენტის გაზიარება, რომელიც ფოკუსირებულია იმ ადამიანებზე, რომლებსაც თქვენი ბიზნესი ეხება.

ნუ გამოაქვეყნებთ მხოლოდ პროდუქტებსა და სერვისებს, თუ გსურთ, რომ ადამიანებმა გააზიარონ თქვენი Facebook პოსტები თავიანთ კავშირებთან.

რაც უფრო მეტ გაზიარებას მიიღებთ თქვენი კონტენტისგან, მით მეტ ახალ პოტენციურ მიმდევარს მიიღებთ.

 

სიახლეები

გახდი წყარო, რომელსაც ადამიანები ენდობიან ინდუსტრიის უახლესი ამბებისთვის. თუ თქვენ შეძლებთ იყოთ პირველი, ვინც შეატყობინებთ ახალ ამბებს, ხალხი უფრო მეტად გაუზიარებს თქვენს გვერდის პოსტებს თავის ქსელებს. ეს ზრდის თქვენი გვერდის წვდომას და მოწონებების მიღების უნარს.

 

ღირს ფეისბუქის ლაიქების ყიდვა?

მიუხედავად იმისა, რომ ეს სტატია ფოკუსირებულია ფეისბუქის მოწონების უფასო მეთოდებზე, გვინდოდა გაგვეგო ერთ-ერთი მთავარი კითხვა, რომელიც დასმულია სოციალური მედიის აუდიტორიის გაზრდის შესახებ.

მოკლედ, ლაიქების ყიდვა ყოველთვის არ არის კარგი იდეა.

აი რატომ.

როდესაც ყიდულობთ მიმდევრებს და მოწონებებს თქვენი გვერდისთვის, თქვენ არ გეყოლებათ ფანები, რომლებიც ნამდვილად დაინტერესდებიან თქვენი ბიზნესით. ისინი უბრალოდ უზრუნველყოფენ თქვენს კონტენტთან მცირე ჩართულობას.

ფეისბუქმა შეიძლება ეს ინტერპრეტაცია მოახდინოს, როგორც გვერდის, რომელიც არ ქმნის კონტენტს თავისი მიმდევრების ინტერესებისდა მიხედვით.  აქედან გამომდინარე, მას არ ექნება წვდომა პოსტზე, რომელმაც გამოიმუშავა მოწონებები, კომენტარები და გაზიარებები. რამდენადაც მიმზიდველი არ უნდა იყოს ლაიქების ყიდვა აუდიტორიის გაზრდის კუთხით, იმდენადვე ცუდი შედეგების მომტანი შეიძლება გახდეს ბიზნესისთვის.